معرفی و دعوت به همکاری
 
داستان نویسان با استعداد
داستانهای تخیلی،عاشقانه و .... از شما

قلمی نخواهد کرد کاغذ را سیاه        

تا نباشد نام و یادی ز خدا

اوست تنها جاودان و باقی در جهان     

یاری زو خواستم و راندم این کلام

 

درود میفرستم به شما نویسندگان عزیز.این وبلاگ جهت آشنا شدن دوستان تازه وارد با سبک های مختلف داستان نویسی و کسب تجربه تاسیس شده و امیدوارم که با نظرات و پیشنهادات خوب شما خواننده های عزیز(که ایشالله قربونتون برم) هر روز بهتر بشه.در ضمن برای ارسال داستان هاتون اول باید عضو بشید!!!!!!




نظرات شما عزیزان:

نیکداد
ساعت15:26---12 فروردين 1391
سلام نظرت درباره ی غم چیه خوبه بده اصلا غم تو زندگی چه طوره ؟؟؟؟؟

ممنون
غم فقط یه حسه مثل حس های دیگه که میتونه خیلی ساده تلقین بشه.منظورم اینه که بیشتر غم ها واقعی نیستن ولی چون آدم به این حس نیاز داره اونو به خودش تلقین میکنه!!!البته این نظر شخصی منه


نیکداد
ساعت19:22---10 فروردين 1391
سلام من هم لینکت کردم موفق باشی هر کمکی از من بر بیاد در خدمتم.

محمد محبی فر(نیکداد)
ساعت18:54---10 فروردين 1391
سلام وب خوبی داری درست هم عقیده با تفکرات من اگه می شه یه سر به وبلاگ من هم بزن.اگه دوست داشته باشی لینکت می کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 10 فروردين 1398برچسب:, :: 18:28
آرشام

درباره وبلاگ


سلام.هر کس فکر میکنه استعداد نوشتن داره میتونه اینجا هنرشو نشون بده....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان نویسان با استعداد و آدرس campable-writers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 6816
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1